Brand Platform
Brand platform
STRUKTUR
Som ‘City Brand’ er vi kontrasten til alt du kan oppleve; byen og naturen, arbeid og kultur, idrett og musikk, mat og teknologi, lokalt og internasjonalt, listen fortsetter…
BE FOODIE

BE VIKING

BE TECH

BE NATURE

BE CULTURE

BE SPORTS

Be Foodie (Home of Nordic Flavours)
Be Viking (Home of History)
Be Tech (Home of Innovation)
Be Smart (Home of Knowledge)
Be Nature (Home of 4 Seasons)
Be Culture (Home of Art, Music & Entertainment)
Be Sports (Home of Athletes & Arenas)
Be … Become Trondheim
AMBASSADØRER
Hvordan bruke profilen?
Kjernetanken med den nye merkevarestrategien er å skape en felles plattform mellom industri, kultur og reiser. Sammen kan vi da jobbe mot felles mål for byen, og våre respektive næringer (kunnskap, mat, teknologi, historie, kunst, kultur osv.).
For å lykkes i dette arbeidet er det viktig å utnevne og samarbeide med offisielle merkevareambassadører: enheter som NTNU, Avinor, Trondheim Kommune, Techport, NiTr (og mange andre) for å markedsføre byen under samme merkevarestrategi. På denne måten kan vi profilere Trondheim konsekvent og effektivt.
